<%WebNadpis%>

Tipy a triky - Dead Space

Dead Space vám dokáže strachy sevřít půlky, ale když víte čeho si máte všímat, budete připraveni nakopat pár nekromorfích zadků.

  • Zvukové podněty. Když se vám zdá, že „něco“ pobíhá ve ventilační šachtě, pravděpodobně to tam je a chystá se to na vás, takže pozor.

  • Když vstoupíte do velké místnosti, tak se připravte na bitku.

  • Když vstoupíte do velké místnosti plné mrtvých těl, neváhejte a ihned mrtvoly zbavte končetin(nohy, ruce). Je tu velká pravděpodobnost, že se zde setkáte s jedním nebo dvěma nekromorfy, kteří přemění mrtvoly v nepříjemné nepřátele. Když tělům odstraníte nohy, tak se sice přemění, ale nebudou je mít. Když odstraníte ruce i nohy, nemůžou být obnoveni vůbec.

  • Vždycky miřte na nohy. 80% všech Nekromorfů chodí po dvou. Když je nejprve střelíte do nohou, tak je to zpomalí a pak už se můžete zaměřit na jakou část jejich těla chcete.

  • Když se konečně setkáte s Nekromorfem, který ne a ne umřít (až ho potkáte, tak ho poznáte) hledejte po okolí čím byste ho mohli poslat zpět do pekel. Oheň a led fungují velice dobře.

  • Když v okolí nic nenajdete, tak dejte Nekromorfa do stáze, ještě než úplně doroste. To vám získá čas na útěk.

  • Stáhněte si oblek(zdarma) z PSN nebo Xbox Live. Tento elitní oblek si můžete obléknout hned, jak najdete svůj první obchod. Všechny sloty má odemčené a navíc vypadá velice dobře. Extra prostor v inventáři se hodí na náboje, zdraví, vzduch … Navíc vám ušetří tak 100 000$, což se vám hodí při pozdějším nakupování zbraní, nábojů, či čehokoli jiného.

  • Line Gun je vaší druhou nejdůležitější zbraní. Je perfektní skoro na všechny druhy nebezpečí, sekundární steřlbou vystřelíte minu, která je extremě účinná. Například když otevřete dveře a překvapí vás nějaký ten potvorák, dejte se na ústup,střelte mu tam minu a nechte dveře, aby se zavřely. Mělo by to sundat všechny potenciální hrozby okolo miny. Line Gun se také hodí na zabíjení super rychlích Nekromorfích vojáků, které potkáte na vojenské lodi a v levelech, které přicházejí poté. Jedna střela do torza a jde k zemi, ani neví jak. Nepokoušejte se je sundat nějakou jinou zbraní je to plýtvání časem, jedna střela, jeden mrtvý je přesně to, co potřebujete, když se snažíte šetřit s municí.

  • Nemusíte všechno zabít. Když jste v místnosti, a nemáte dost munice, došla vám munice a nebo chcete jen šetřit municí, utečte. Nekromorfové vás nikdy nebudou sledovat, za hranice oné místnosti. Když už jste jednou venku, tak jste venku.

  • Určitě si sežeňte Pulsní Pušku (Pulse Rifle) a dejte jí maximální možný upgrade. Tahle zbraň je perfektní na každou bitku s bossem, je to jediná zbraň, která účinně určí slabá místa během souboje s bossem. Střely z Line Gunu jsou moc pomalé, Plasmový Řezák má moc malou kadenci, Plamenomet a Force Gun nemají potřebný dostřel a Kontaktní Paprsek (Contact Beam) vyžaduje příliš času na na nabítí, aby byl použitelný. Zůstaňte věrní Pulsní Pušce a s každým bossem ve hře uděláte krátký proces.